Uspostavljanje i upravljanje potrebnom infrastrukturom uzrokuje znatne troškove tako da ne bismo mogli raditi na poboljšanju svoje mreže kada bi usluga bila besplatna.
U ovom trenutku možete kupiti jedinice punjenja. Cijena za normalno punjenje (AC) iznosi 5.31 EUR/40 HRK, a za brzo (DC) punjenje 15.93 EUR/ 120 HRK.
Ovdje možete pronaći jasan pregled procesa, , pritisnite ovdje za više informacija..
U tim slučajevima možete, naravno, nastaviti puniti. Obavijestite naše djelatnike na prodajnom mjestu i oni će poduzeti potrebne korake u dogovoru sa Službom za korisnike.
Imamo ograničen kapacitet da Vam pomognemo na stanicama za punjenje, ali možete se javiti našoj Službi za korisnike, kliknite ovdje za više informacija.
Na svim smo punionicama instalirali 1 CCS, 1 CHAdeMO i 1 priključak Tipa 2. Nazivna je izlazna snaga 22 kWh za normalno (AC) punjenje i 50 kWh za punjenje velikom snagom (DC).
Scenarij 1: Vozilo je zaustavilo sesiju punjenja.
Scenarij 2: Punjač je zaustavio sesiju punjenja i ušao u način rada za slučaj opasnosti zbog kvara na vozilu.
Također, imajte na umu:
Naši će djelatnici poduzeti potrebne radnje za vas. Ako, međutim, sami želite spojiti/iskopčati kabel, izbjegavajte zaustavljanje sesije punjenja uporabom gumba za odvajanje u vašem vozilu. To može poremetiti procese sustava punjenja i uzrokovati kvar na punjaču. Međutim, ako dođe do takvog isključenja kabela, molimo Vas obavijestite naše djelatnike.
Za punjenje kod kuće dostupni su priključci Tipa 1 (npr. za Nissan LEAF, Kiu Soul, Peugeot Ion) ili Tipa 2 (Mennekes) (npr. za Tesla Model S, VW eGolf, Renault Zoe).
Dva tipa punjača s istosmjernom strujom (DC) uvelike se koriste u Europi. Sustav CHAdeMO, koji su razvili japanski proizvođači automobila, koriste Nissan, Kia, Mitsubishi, Citroen i Peugeot, dok priključak CCS, nadograđenu verziju priključka Tipa 2, uglavnom podržavaju europski proizvođači automobila kao što su BMW i Volkswagen. Za punjenje Tesla Modela S može se koristiti adapter za priključak CHAdeMO.
Moguće je da se kabel adaptera Tipa 2 / Tipa 1 koji je isporučio proizvođač u dodatnoj opremi Opel Ampere možda neće moći koristiti za započinjanje postupka punjenja. Razlog tomu je što je proizvođač jedan od pinova na priključku kabela adaptera Tipa 2 napravio kraćim, što znači da nije napravljen odgovarajući fizički kontakt. To je zbog sigurnosnoga zahtjeva jer proizvođač preporučuje uporabu normalne AC punionice za ovaj model. Kabel adaptera dostupan je na tržištu i može se koristiti za pokretanje postupka punjenja za ovaj model.
Ako se to dogodi, bili bismo Vam zahvalni kada biste to prijavili našim djelatnicima na prodajnom mjestu. Također je važno napomenuti da se ventilatori za hlađenje punionice mogu uključiti tijekom uobičajenoga rada. Oni emitiraju jasno čujnu buku koja je dio uobičajenog rada pa se u takvim slučajevima sesija punjenja ne bi trebala prekinuti i gumb za zaustavljanje u slučaju nužde se ne bi trebao koristiti.
AC punjenje znači punjenje „izmjeničnom strujom“. Zbog malog kapaciteta invertera ugrađenih u vozila, vrlo je malo automobila koji mogu iskoristiti svoju punu izlaznu snagu. Oni obično mogu isporučiti izlaznu snagu nižu od 50 kW, pri čemu je njihova standardna izlazna snaga 22 kW; međutim neki modeli automobila (npr. Renault) mogu doseći i više razine ulazne snage pomoću AC.
To ovisi o kapacitetu baterije i njezinoj razini napunjenosti. Trenutačni statistički podaci pokazuju da je našim klijentima potrebno od 1 do 1,5 sata da napune svoje automobile odjednom.
DC punjenje znači punjenje „istosmjernom strujom“. Punionice s kapacitetom većim od 40 kW zovu se „brze punionice“. Obično se radi o punionicama s istosmjernom strujom (DC).
Na temelju našeg dosadašnjeg iskustva, prosječno trajanje DC punjenja je 30 minuta, tijekom kojeg se uzima nominalna snaga punjenja od 50 kW. Na toj osnovi, električna vozila koja podržavaju snagu punjenja od 75 kW mogu uštedjeti i do 50% vremena. Naravno, to ovisi i o mnogo drugih čimbenika, poput: vremenskih uvjeta, temperature baterije u automobilu, razine napunjenosti baterije ili brzine podatkovne komunikacije.
Tifon d.o.o. koristi cookie-je za poboljšanje strukture i sadržaja internetskih stranica i za unapređenje doživljaja posjetitelja, ka i za prikaz relevantnih oglasa. Izmijenite postavke odabirom jednoga od sljedećih kategorija kolačića. Za dalje informacije o kolačićima kliknite ovdje.
Ovom postavkom dozvoljavate:
Ovom postavkom NE dozvoljavate:
Ovom postavkom dozvoljavate:
Ovom postavkom NE dozvoljavate:
Ovom postavkom dozvoljavate: